Kertomus vuodesta 2023

SENORIITTOJEN TOIMINTAA VUONNA 2023

Tammikuussa aloitimme kokoontumisenTykkimäen Resotissa Paikalle saapui 20 henkilöa, nauttimaan hyvästä ruuasta. Parituntinen vierähti nopeasti siinä turistessa

Helmikuussa menimme tutustumaan Kouvolan lakuun ja ruokailimme Ruokala 57:ssa, ruoka oli erittäin hyvää ja maukasta Paikalle saapui 22 henkilöä. Puheensorinaa riitti.

24 helmikuuta pääsimme vihdoin Kouvolan Kouvolan teatteriin katsomaan myrsky-luodon Maijaa 18 henkilön voimalla. Esitys oli hyvä,saattoi jollakin silmäkulma kostua. Teatteri esityksen jälkeen  lähti 13 henkilöä Ravintola Goutuun syömään ja rupattelemaan mukavia . Osa oli kiinnostunut Iivon hiihdosta,sitä piti tiirata puhelimesta, niinhän siinä kävi ettei mitalia tullut. Hauskaa oli.

Maaliskuussa uhmasimme tuulta ja sadetta ja menimme Valkealan ABC:lle syömään 15 henkilön saapuessa paikalle Olimme kabinetissa joten meidän puheen sorina ei häirinnyt muita paikalla olijoita-

Huhtikuussa olimme Tykkimäen Resortissa Paikalle saapui vain 9 henkilöä syömään ja nauttimaan aurinkoisesta päivästa.

Toukokuussa menimme Valkealan Kaarnasydämeen. Aloitimme luontoretkellä käytiin ihailemassa kåunista koski maisemaa. Paikalle saapui 17 henkilöä Nautittiin hyvästä ruuasta etenkin jälkiruoka oli yliveto.

Kesäkuukaudet nautitti lämmöstä omilla poluilla.

Syyskuussa menimme Voikkaalle Virtakiven saunalle 19 hekilöä saapui kahvittelemaan. Juttua riitti  kesän tekemisistä, eikä nauruakaan kyllä pidätelty.

Lokakuussa menimme Kouvolan Lakun Ruokala 57 Kun se on hyväksi havaittu miksei mentäisi uudelleen. Paikalle lehahti 21 henkilöä nauttimaan pöydän antimista.Juttu luisti välillä aika äänekkäästikin. Mukavaa oli.

Marraskuussa menimme tutustumaan Valkealassa olevaan Lohariin (ent.Lohikukko)

Meitä oli 15 henkilöä hyvää ruokaa nauttimassa Olimme alakerran kokoushuoneessa

mikä oli hyvä sillä puheensorina oli melko äänekästä.

Joululoman aloitimme menemällä Kouvolan Teatteriin katsomaan Joulu Show:ta. Kyllä sai vatsalihakset kyytiä kun naurettiin sydämen kyllyydestä Esitys oli hyvä.

Näin se vuosi taas mennä hurahti. Ensivuonna uudet kujeet