2020 Kertomuksia ja Kuvia

SuPer ao 708 tapahtumia ja kuvia on kerättynä tälle sivulle.

VUOSI 2020

TAMMIKUU
9.1 2020

Ammattiosaston hallitus järjestäytyi ja siitä sitten lähti hallituksen toiminta taas käyntiin
Hallituksen tiedot löydät näiltä sivuilta kohdasta yhteystiedot.
Vuosi 2020 on liittokokousvuosi,eli valintoja edessä ja vaalit tietää hallitukselle myös tehtäviä.

16.1 2020
SuPer-liiton toimistolta oli ammattiosaston vieraana koko päivän Anne Kisonen.
Päivä alkoi tapaamalla Kymosten työnantajaedustaja.
Anne tutustui Kouvolassa varhaiskasvatuksen toimintaan vierailemalla yhdessä  Kouvolan kaupungin päiväkodissa.
Toinen työpaikka,jossa vierailu oli Kymosten kehitysvammaisten yksikkö.
Päivän päätteeksi Anne tapasi SuPer ao 708 hallituksen.Illan aikana keskustelua
hallituksen työskentelystä ja keskustelun pohjalta etsittiin ja löydettiin uusia työskentelymalleja ja ideoita.
Niillä jutuilla yhdessä eteenpäin.
Hyvä ja antoisa päivä.

18.1 2020
SuPer oli esillä Kuusankoskitalolla  varhaiskasvatuksen koulutus- ja näyttellytapahtumassa,Varhaiskasvattaja.
Ammattiosasto järjesti  tapahtumaan SuPerin pisteen ja jakoivat tietoa ja materiaalia SuPerista.
Materiaalit lähtivät "loppuunmyydyn" tapahuman käviöiden matkaan SuPeria edustivat  Kuusankoskella Anna ja Sanna
SuPer on yhtenä yhteistyökumppanina Varhaiskasvatta taoahtumissa.

27.1 2020
Ammattiosasto ”jalkaantui” lähihoitajapäivänä.
KSAOlla SuPer ammattilaiset Sari ja Petra pitivät aulainfoa. Lähihoitajaopiskelijat saivat tietoa SuPerista ja lähihoitajantyöstä. Opiskelijoista saatiin suuri joukko uusia opiskelijajäseniä SuPeriin.
Lähihitajaopiskelijat, tulevat työkaverit,pidetään heistä hyvää huolta.
Ammattiosaston hallitus ilahdutti SuPer-kakuilla, 35 kakkua hallituksen jäsen Tiian Ylä-Oijalan otti matkaan ja kurvaili työpaikoille.  Tänä vuonna kakut vietiin Kouvolan alueen kotihoidon tiimeille ja kotihoidon työnjakoon.Lähihoitajat saivat nauttia
kakkukahveista ja näin juhlistaa lähihoitajapäivää. Iloisena meidän jäsenet ottivat Tiinan työpaikoilla vastaan ja ehtivät vaihtaa jossain tiimeissä myös kuulumusia Tiinan kanssa.
Lähihoitajapäivänä julkaistiin uutinen,joka kertoi ,että Kymoste vakinaistaa 41 hoitajaa kotihoitoon.Tosi hyvä uutinen juuri lähihoitajapäivän.

27.1 2020
Lähihoitajapäivän iltana juhlittiin ammattiosaston 50 ja 60 vuotta täyttäneiden jäsenten kanssa.
Juhlapaikkana,niin kuin muinakin vuosina Ravintola Koskela Kuusankoskella. Synttärisankarit kukitettiin ja nuoret esittivät heille
onnittelumusiikkia.sankarit nauttivat ammattiosaston hallituksen edustajien kanssa maukkaasta ruasta.Tietenkin juhlaan kuului se perinteinen mansikkakakku kahvin kera. Kun koolla on SuPer väkeä ,niin iloisesta ja vilkkaasta keskustelusta täyttyi juhlasali.Juhlailta oli onnistunut ja hyvällä mielellä ja täysillä vatsoilla lähtivät juhlijat kotiin.Onnea heille kaikille !